ویدیو ویدی

 

 

و گالری

گالری عکس

گالری تصاویر گالری 0000

ابزار رایگان وبلاگ

0000 .................................



در این وبلاگ
در کل اینترنت
................................. خدا بود

دانلود آهنگ
خدا بود ...............................
....................................... فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ .....................
..................... وبلاگ امیر حسین اکبریان ........ 
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
..... وبلاگ امیر حسین اکبریان .....

نی نی



تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 102/1/29 | 4:58 عصر | نویسنده : امیرحسین اکبریان | نظر
تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 101/3/1 | 6:19 عصر | نویسنده : امیرحسین اکبریان | نظر
تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 100/9/28 | 11:8 صبح | نویسنده : امیرحسین اکبریان | نظر

خودم

امیر حسین اکبریان هستم متولد اول شهریور 1348 از یزد، در حال حاظر ساکن مشهد مفدس هستم 

 

امیرحسین اکبریان هستم متولد اول شهریور 1348 از یزد، در حال حاظر ساکن مشهد مقدس هستم



تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 100/3/2 | 8:20 صبح | نویسنده : امیرحسین اکبریان | نظر

همنشینی با قاریان کشوری و جهانی آقایان استاد جواد پناهی و استاد امیر لعل

 

هم نشینی با قاریان کشوری و جهانی آقایان استاد جواد پناهی و استاد امیر لعل



تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 100/3/2 | 8:3 صبح | نویسنده : امیرحسین اکبریان | نظر

 

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …



تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 97/1/17 | 9:5 عصر | نویسنده : امیرحسین اکبریان | نظر

ابولی رمضانابولی رمضانابولفضل رمضان پور



تاریخ : یکشنبه 100/12/15 | 6:48 صبح | نویسنده : امیرحسین اکبریان | نظر

اخم زیبانگاه زیباخواب زیباژست زیبارویای زیباچه زیبازیبا زیبالبان زیباترس زیباموی زیبافکر زیبا



تاریخ : یکشنبه 100/8/30 | 9:38 صبح | نویسنده : امیرحسین اکبریان | نظر


  • paper | خرید رپرتاژ | فروش رپورتاژ آگهی ارزان
  • الگوریتم | فال تاروت نه کارتی
  • وبلاگ امیر حسین اکبریان